آغاز عملیات ساماندهی ورودی شهر یاسوج از فرودگاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه فتح تقاطع حادثه‌خیز یاسوج به سمیرم کیلومتر ۲ الی ۶، محور کلنگ‌زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کیامرث حاجی‌زاده  با بیان اینکه سه مورد در استان را در اولویت قرار دادیم، گفت: آب شرب روستاها، جاده‌ها روستایی و محورهای مواصلاتی و ساماندهی ورودی شهرها سه اولویت مهم استان است.

,

معاون امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:در ابتدا با هماهنگی با دستگاه‌ها مسیر یاسوج_ شیراز به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و ۷۰۰ متر خاکبرداری صورت گرفت.

,

وی با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز در دستور کار است، افزود: با توجه به توسعه پروازها ساماندهی بلوار فرودگاه مسیر یاسوج به سمیرم به طول ۳ کیلومتر در دستور کار است.

,

حاجی زاده با اشاره به انجام کارهای عمرانی در دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم افزود: زیرگذر و روگذر دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم انجام و قبل از سال به اتمام می‌رسد.

,

در ادامه محمدحسین نصیری با اشاره به دغدغه و تاکید استاندار مبنی بر ساماندهی ورودی شهرها گفت: ساماندهی یاسوج به سمت شیراز در حال انجام است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایمن‌سازی یاسوج به فرودگاه با پیگیری مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شد و امیدواریم بتوانیم در مدت یکسال َبه سرانجام برسد.

,

نصیری راد کرد: ساماندهی روشنایی دهدشت و همچنین قلعه‌رئیسی در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه ورودی چرام به شاه بهرام انجام شده است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این آیین کلنگ‌زنی گفت: شرایطی فراهم شده تا ورودی شهر ساماندهی شود و امیدواریم این کار هر چه سریعتر انجام گیرد.

,

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این روزها درگیر زلزله سی‌سخت هستیم و در این شرایط نباید سایر شهرستان‌ها فراموش شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه ساماندهی جاده یا سوج_ سمیرم هر چه سریعتر آغاز شود، خاطرنشان کرد: عصر امروز مجددا از این پروژه بازدید خواهم کرد که ببینم آیا پیمانکار کار را شروع کرده است یا خیر.

,

انتهای پیام/

,

 

]
کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به ساماندهی ورودی شهر یاسوج از محور فرودگاه شهدای دولت گفت: آب شرب روستاها، جاده‌ها روستایی و محورهای مواصلاتی و ساماندهی ورودی شهرها سه اولویت مهم استان است.