اهدای نشان عالی «خورشید» به تهیه‌کننده برتر حوزه مستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شکیبانیا دبیر هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند، درباره نشان عالی «خورشید» گفت: نشان خورشید، نشانی است که انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند طراحی کرده که با هدف ارتقای سطح تهیه‌کنندگی سینمای مستند و تشویق اعضا به بالا بردن کیفیت کارهایشان به برگزیده مورد نظر اهدا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نشان عالی «خورشید»,

وی ادامه داد: براساس طراحی صورت گرفته این جایزه هر سال به تهیه‌کننده‌ای که نقش موثری در ارتقای تهیه‌کنندگی سینمای مستند داشته باشد، اهدا می‌شود. شخص برگزیده می‌تواند از اعضای خود صنف باشد و یا هرکسی که نقش موثری در ارتقای تهیه کنندگی سینمای مستند داشته است.

,

شکیبانیا توضیح داد: نشان عالی «خورشید» یک هیات امنایی دارد که ترکیبی از هیات مدیره و هیات مدیره ادوار مختلف انجمن است. سابقه کار، فعالیت‌های تولیدی و مدیریتی، جوایزی که فیلم‌ها گرفته‌اند، جوایزی که عوامل فیلم گرفته‌اند، امتیازهایی است که در نظر گرفته شده و براساس آن و توسط شورای هیات امنا، فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

,

همچنین محمد صوفی دبیر نشان عالی خورشید نیز بیان کرد: امروز چهارشنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ مراسم اهدای نشان عالی خورشید در موزه سینما برگزار می‌شود، در واقع این نشان برای اولین بار رونمایی شده و اولین برگزیده اهدا می‌شود.

,

وی ادامه داد: قرار است این نشان هر سال به یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه تهیه‌کنندگی فیلم مستند اهدا خواهد شد.

,

صوفی گفت: مساله دیگر این است که هرکسی که این نشان را برنده شود به صورت مادام‌العمر عضو هیات امنای نشان عالی خورشید می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
محمد شکیبانیا دبیر هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند از اهدای اولین نشان عالی خورشید خبر داد.