دولت نتایج تحقیقات ترور فرماندهان شهید را مخفی می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «عبدالأمیر الدبی» نماینده پارلمان عراق از فراکسیون «صادقون» گفت که افشای عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به نفع دولت عراق نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
الدبی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که جزئیات ترور این فرماندهان شهید و نتایج تحقیقات مربوط به هدف قرار دادن مقرهای سازمان الحشدالشعبی همچنان مبهم است.
,
 
,
او تصریح کرد که دولت همچنان در افشای نتایج تحقیقات مربوط به ترور فرماندهان شهید وقت‌کُشی می‌کند.
,
 
,
پیشتر نیز «فاضل الفتلاوی» نماینده پارلمان عراق از فراکسیون الفتح گفته بود که سکوت سران عراق در قبال ترور فرمانده شهید جای تعجب دارد.
,
 
,
او تأکید کرد که پارلمان عراق حرف خود را درباره اخراج نظامیان خارجی از کشور زد و به اعمال فشارها برای اجرای این مصوبه ادامه خواهد داد.
,
 
,
آمریکا دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.
,
 
,
انتهای پیام/ص
]
یک نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که دولت این کشور نتایج تحقیقات ویژه ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را مخفی می‌کند.