۱۱.۵ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری شهرکرد صرف فضای سبز می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فرهاد رئیسی شامگاه شنبه در سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورا با اشاره به نگهداری فضای سبز اظهارداشت: اهمیت و نقش حفظ و توسعه فضای سبز در شهرها بر کسی پوشیده نیست، بنابراین با توجه به دیدگاه مثبت و تخصصی شهرداری در این حوزه و تایید اینکه در جهت افزایش کیفی نگهداری فضاهای سبز سطح شهر باید از توان بخش خصوصی کمک گرفت و اعتباراتی جهت حفظ فضای سبز موجود اختصاص یابد، موضوع به شورای اسلامی شهر پیشنهاد که با موضوع به تصویب شورا رسید و مقرر شد در چهارچوب ضوابط و قوانین ۱۱.۵ میلیارد تومان به نگهداری و گسترش فضای سبز شهری اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه باید شهروندان در راستای نگهداری از فضای سبز موجود با مدیریت شهری همراه باشند، افزود: حفظ و نگهداری فضای سبز موجود نیازمند توجه ویژه شهروندان است چراکه این امر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر فضای سبز شهری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مردمی‌کردن حفظ و توسعه فضای سبز تاثیر به‌سزایی در پیشرف شهر در این زمینه دارد، بیان کرد: انتظار می‌رود شهرداری در کنار اقدام برای توسعه و نگهداری از فضای سبز در حوزه فرهنگی و ترغیب شهروندان برای صیانت از فضای سبز تلاش کند تا با این امر شاهد ارتقاء سرانه فضای سبز باشیم.

رئیسی با بیان اینکه طرح‌ها و موضوعات پیشنهادی شهرداری باید از قبل مورد بررسی قرارگیرد، خاطرنشان کرد: همه طرح‌ها و لوایح پیش از ارائه در صحن علنی شورا باید مورد بررسی تخصصی و نقاط ضعف آن اصلاح شود.

وی با اشاره به دو پیشنهاد دیگر شهرداری گفت: اعضای شورای اسلامی شهرکرد با کلیات تملک زمین ۱۰ هکتاری روبروی آرامستان جهت احداث پارکینگ و انتخاب هیات رئیسه آرامستان به مدت ۴ سال دیگر موافقت کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
اعضای شورای اسلامی شهر با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار جهت حفظ و توسعه‌ فضای سبز شهرکرد موافقت کردند.