ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای فرشبافان استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای فرشبافان در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 25 میلیون تومان برای هر فرشبافی با کارمزد 4 درصد در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: از این تسهیلات 5 میلیون تومان برای بیمه تکمیلی فرشبافان اختصاص می‌یابد و 20 میلیون تومان نیز برای خرید کالای ایرانی در اختیار فرشبافان قرار می‌گیرد.

,

رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام افراد به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه انجام می‌شود عنوان کرد: افرادی که تمایل دارند از این تسهیلات استفاده کنند با استفاده از کد دستوری 31000#*6655* وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: نتیجه درخواست فرشبافان نیز به گوشی فرد مورد نظر ارسال می‌شود و بعد از دریافت نتیجه درخواست می‌توانند به بانک خود جهت تکمیل پرونده مراجعه کنند.

,

جعفری خاطر نشان کرد: فرشبافان تا اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند نسبت به دریافت این تسهیلات خود اقدام کنند.

,

وی با بیان اینکه برای بیمه تکمیلی فرشبافان طرح حامی قالیبافان در زنجان اجرا می‌شود ابراز کرد: در این راستا تفاهم نامه‌ای فی‌مابین بیمه ایران، بانک قرالحسنه مهر ایران و مرکز ملی فرش تدوین شده که هر قالیبافی تمایل داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

,

رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: 5 میلیون تومان برای بیمه تکمیلی از قالیبافان دریافت می‌شود که این 5 میلیون تومان هم از تسهیلاتی که ارائه شده دریافت می‌شود.

,
انتهای پیام/
]
جعفری رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان از ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای فرشبافان در استان زنجان خبرداد و گفت: فرشبافان در استان زنجان در قالب طرح حامی بیمه تکمیلی می‌شوند.