تشریح چگونگی ارسال آثار به جشنواره کشوری ابوذر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه اظهار داشت: این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، صدا و سیما و شبکه توسعه اجتماعی رسالت برگزار شد.

وی افزود: این مراسم به دلیل محدودیت های کرونایی با حضور برگزیدگان و برخی از مسئولین و مدیران رسانه ای در سالن جلسات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابت ها ۳۳۵ اثر در ۱۶ موضوع و ۱۰ قالب از جمله خبرنویسی، گزارش، یادداشت، عکس، موشن گرافی، فیلم کوتاه و… به این جشنواره ارسال شد.

به گفته این مسئول مرحله انتخاب آثار جشنواره ابوذر استان کرمانشاه با حضور ۳ تن از داوران مجرب صورت گرفت و اثر اول در هر زمینه ای به جشنواره ملی ارسال خواهد شد.

وی همچنین گفت: از آنجا که برای آثار، سقف امتیاز را تعیین کردیم و در هر رشته ای که زیر ۷۰ امتیاز کسب شد بحث اول و دوم برای آن رشته در نظر گرفته نشد و فقط عنوان سوم برای آن مطرح شد که اینگونه اتفاقات در جشنواره‌ها اجتناب ناپذیر و بسته به نظر هیات داوران است.

صحرایی با بیان اینکه در این جشنواره تدبیری اتخاذ شد که با کدگذاری آثار و ناشناخته ماندن متسابقین نزد داوران، عدالت را برقرار کردیم، افزود:  تنها در ۸ رشته از این ۱۶ موضوع نفر اول داشتیم که آثار آنها برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر توضیحاتی ارائه داد.