اهدای جایزه به ۲۲ اثر برگزیده جشنواره ملی فیلم ایثار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمرتضی حسینی مدیر گروه تلویزیونی شاهد و دبیر چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار درباره مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار گفت: مراسم اختتامیه جشنواره در آستانه روز بزرگداشت شهدا، شامگاه جمعه ۱۵ اسفند در تالار وحدت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار,

وی درباره تعداد جوایز و آثار برگزیده چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار، توضیح داد: قرار است در این دوره در بخش مستند بلند بالای ۱۵ دقیقه‌ای، ۳ جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار به برگزیدگان این بخش اهدا شود. در بخش فیلم‌های ۱۲۰ ثانیه‌ای با موضوع ایثار اجتماعی نیز ۲ اثر برگزیده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت می‌کنند.

,

مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دیپلم افتخار بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نیز جوایز بخش فیلم کوتاه داستانی جشنواره هستند که به سه اثر اهدا می‌شوند. در بخش شهدای مقاومت و شهید سلیمانی نیز جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند کوتاه در نظر گرفته شده است.

,

حسینی در پایان اظهار کرد: جوایز بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش پویانمایی، جوایز بهترین تدوین فیلمنامه و بهترین پژوهش در بخش پژوهش، جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین پژوهش در  بخش نماز، حجاب و عفاف و جوایز بهترین کارگردانی و بهترین نماهنگ در بخش نماهنگ از دیگر جوایزی است که در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار به آثار برگزیده این بخش‌ها اهدا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار با اهدای جایزه به ۲۲ اثر، در تالار وحدت برگزار می‌شود.