برخورد قاطع با رسانه‌های ساختارشکن در انتخابات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس دادگستری شهرستان لنده در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص فعالیت های انتخاباتی و رعایت اصول اخلاقی در انتخابات گفت: اخلاق در همه امت های جهان به عنوان یکی از شاخص های مهم و مبنایی برای شکوفایی یک جامعه حکم فرما است و دین اسلام نیز تاکیدات بسیار مهمی در این حوزه داشتند و دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: احکام، اخلاق و عقاید سه بحث مهم در دین داری ملت ما است که عمل بر این سه مبحث باعث تعالی و پیشرفت جامعه می شود.

,

علی بازی گفت: اخلاق انتخاباتی یک موضوع مهم است که امسال شاهد تجلی و مشارکت یک انتخابات پرشور خواهیم داشت.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: تشکیل کارگروه‌های مختلف پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از این هفته به طور مرتب برگزار خواهندشد که موارد مشروحه در کمیته ها و کارگروه های مختلف خود مرود بحث و گفت وگو قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برای رعایت اخلاق انتخاباتی باید فرهنگ سازی در این زمینه باید صورت گیرد و افرادی دارای شاخصه های خوب و با صلاحیت انتخاب شوند.

علی بازی تاکیدکرد: ورود برخی کاندیدا به عرصه انتخابات حتما باید از مراجع ذیصلاح تائید صلاحیت شوند و هیئت‌های اجرایی و نظارت باید از افرادی انتخاب شوند که دارای سوابق روشنی باشند.

وی گفت: در بحث هیئت های اجرایی اگر افراد شاخصی انتخاب شوند نیمه‌راه را رفتیم و در ادامه نیز در روند برگزاری انتخابات با مشکلاتی مواجه نخواهیم شد و تدابیر لازم باید اجرایی شود.

رئیس دادگستری لنده گفت: باید سران گروه‌های سیاسی و متنفذین در جلسات مختلف در جهت برگزاری پرشور مردم و پرهیز از آشوب و تخلفات باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بدون شک برخوردها در انتخابات قاطعانه و شدید خواهد بود لذا باید تدابیر لازم از هم اکنون در بحث یه کارگیری افراد دارای صلاحیت اهتمام لازم صورت پذیرد.

علی بازی گفت: انتخابات شورای‌های شهر و وستا یک انتخابات عشیره ای و طایفه ای است لذا باید در این برهه حساس همه مراقبت لازم را داشته باشیم و از آنان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: در خصوص فضای مجازی و مشکلات آن در انتخابات نیز جلسات مختلفی برگزار خواهدشد که در کارگروه‌های مختلف این مهم مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برخورد قاطع با رسانه‌های ساختار شکن نیز در کارگروه‌های مختلف خود مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: رعایت قانون و مقررات به عنوان یک اصل مهم و ضروری است که باید مورد توجه همه افراد واقشار قرار خواهد گرفت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
رئیس دادگستری شهرستان لنده از برخورد قاطع با اشخاص و رسانه‌های قانون‌شکن در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در این شهرستان خبرداد.