۸۳۷ پروانه کسب برای واحدهای صنفی گلستان صادر شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، احمد وطنی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: در بهمن ماه سال جاری ۸۳۷ پروانه کسب برای واحدهای صنفی در گلستان صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطر نشان کرد: در راستای نظارت بر اصناف هم ۲۱۲ واحد هم شناسایی شدند که فاقد پروانه کسب بودند.

,

وطنی با اشاره به نظارت در حوزه اصناف افزود: در بهمن ماه سالجاری با همکاری اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی نسبت به واحدهای فاقد پروانه کسب ابتدا با اخطار و در نهایت با ارسال نامه‌ای به اماکن نسبت به پلمب آنها اقدام شده‌ است.

,

وی افزود: ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، از اقدامات جدی کمیسیون نظارت بر اصناف است که با استمرار این طرح ضمن ساماندهی صنوف زمینه کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی بیشتر مهیا می شود.

,

رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطر نشان کرد: همه کسبه و بازاریان باید به قانون احترام گذاشته و نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

,

وطنی با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای کسب‌ و کار بدون مجوز، افزود: فعالیت‌های بدون مجوز یکی از عوامل برهم خوردن نظم بازار و نامتعادل کردن عرضه و تقاضا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
وطنی از صدور پروانه کسب برای ۸۳۷ واحد صنفی در استان گلستان خبرداد.