از ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت چه خبر؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت: طرح ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت در مجلس یازدهم مطرح و تایید شد تا با شرایطی که در قانون آورده شده افرادی که از سهام عدالت جا مانده‌اند، ثبت‌نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه دولت باید این افراد را شناسایی کند، گفت: دولت باید افرادی که حائز شرایط دریافت سهام عدالت هستند شناسایی و بعد از طی روال قانونی ثبت‌نام را انجام داده و سهام به نام افراد زده شود.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خصوص اینکه واجدین ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت چه کسانی هستند، عنوان کرد: در قانون این مساله کاملا مشخص شده و افراد دهک‌های پایین جامعه که از این سهام محروم هستند، می‌توانند برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کنند.

,

وی در پاسخ به این سوال که دولت چه زمانی این ثبت‌نام را انجام خواهد داد، یادآور شد: مجلس این موضوع را مصوب کرده و حتما در سال آینده دولت این مساله را اجرایی می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه طرح ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت توسط مجلس تایید شد، گفت: دولت باید طبق روال قانونی افراد واجد شرایط برای سهام عدالت را شناسایی کند.