چگونه با جریان تحریف در فضای مجازی برخورد کنیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حادثه تیر اندازی نیروهای نظامی پاکستان به برخی سوخت برها در سراوان گفت: در این روزها شاهد جولان تروریست های منافقین، رژیم صهیونیستی، عناصر بدنام و برانداز جریان تحریف و غربگرا در فضای مجازی یله و رها با هماهنگی کامل شرکت های آمریکایی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این روزها اقدامات متعددی از نشانه گرفتن وحدت در منطقه تا ایجاد شکاف های اجتماعی، فرقه ای، قومی و قبیله ای و حمایت کامل رسانه ای از اشرار وهابی در منطقه سراوان و اشرار شیعه انگلیسی صادق شیرازی با رسانه های مختلف را می‌بینیم.

,

وی بیان کرد: متأسفانه عده ای نیز در داخل مانند سعید حجاریان و برخی منافقین نام آشنا از این شرایط که در توییت‌هایی با کد و رمز قبلا به آن اشاره کرده بودند از آزادی های موجود در کشور در فضای مجازی سو استفاده کرده و بر روی این فتنه فرقه ای بنزین می پاشند.

,

الهی تصریح کرد: اگر فقط کمی به حوادث بعد از انتخابات 2020 آمریکا دقت کنیم، می بینیم آمریکایِ مدیر اینترنت جهانی و صاحب اغلب پلتفرم های ارتباطی و اجتماعی در دنیا چقدر دقیق در کشور خودش حکمرانی رسانه ای سایبری را اجرا می‌کند و در روز حمله چند ساعت به کنگره و پس از آن تا حصر رسانه ای ترامپ اجازه ندادند از بیرون مرزهایشان کسی بر افکار عمویشان با پیام های رسانه ای تاثیری بگذارد و چون تمام رسانه ها در دست خود آنان بود مردم دنیا نیز زود آنرا فراموش کردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: حمله تروریستی در بستر تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ، فتنه های 96 و 98 و ... سیگنال دهی های بازیگر ها برای سقوط بورس و ایجاد اغتشاش بورسی، ایجاد شکاف های قومیتی در کشور، ایجاد بستر زیست انگل های شبکه قمار و شرط بندی و... همه و همه از آثار جریانی است که استاد تعویض جای جلاد و شهید است و این جریان نمی‌خواهد مردم روی آسایش را ببینند.

,

وی ابراز کرد: در این شرایط ارتقای سواد، مهارت و تربیت رسانه ای به ویژه در استان‌ها و شهرستان های مرزی می‌تواند یک سد محکم در برابر شایعات، شیطنت ها و عملیات های داخلی و خارجی برای تفرقه افکنی میان اقوام و فرق مذهبی درست کند.

,

الهی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد جریان تحریف چون باخت خود را در انتخابات 1400 را قطعی می بیند در مدت باقیمانده رو به استراتژی بر هم زدن بازی با ایجاد فتنه های مختلف و تحویل زمین سوخته بیاورد.

,

انتهای پیام/

]
منصور الهی گفت: ارتقای سواد، مهارت و تربیت رسانه ای به ویژه در استان‌ها و شهرستان های مرزی می‌تواند یک سد محکم در برابر شایعات، شیطنت ها و عملیات های داخلی و خارجی برای تفرقه افکنی میان اقوام و فرق مذهبی درست کند.