اختصاص بودجه جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در مترو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوازدهمین نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو تهران، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در این جلسه با تأکید بر اعمال ردیف بودجه مشخص جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در شبکه خطوط مترو و انجام اقدامات ضروری مدیریت بحران در ایستگاه ها گفت: مجریان خطوط مختلف باید در بودجه سنواتی خود، این موضوع مهم را نیز لحاظ کنند.
,
 
,
موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد، بررسی گزارش اخیر فرونشست‌های پایتخت خصوصاً در مناطق جنوبی شهر بود و مقرر شد از ظرفیت مطالعاتی قرارداد شرکت مترو با دانشکده مهندسی نقشه‌برداری دانشگاه تهران در این خصوص استفاده شود.
,
 
,
تنظیم تفاهم‌نامه مشترک مترو با سازمان اورژانس کشور جهت سیر مراحل اداری، جمع‌آوری اطلاعات مکانی فضاهای زیرسطحی تهران،‌ استفاده از شرح خدمات مورد تائید سازمان پدافند غیرعامل کشور و انتخاب مشاور ذیصلاح جهت انجام مطالعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در نشست اخیر بود.
,
 
,
در پایان این جلسه، ‌برگزاری مانور عملیات اطفاء حریق در ایستگاه بوستان لاله (از خط 6) که اوایل اسفند انجام شد،‌ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مانورهای آتی، از ظرفیت ستاد بحران شهرداری مناطق، استفاده بیشتری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
مدیرعامل شرکت مترو تهران با تأکید بر اعمال ردیف بودجه مشخص جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در شبکه خطوط مترو گفت: مجریان خطوط مختلف باید در بودجه سنواتی خود، این موضوع را لحاظ کنند.