آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری از امروز در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمک‌های نقدی شهروندان به صورت غیرحضوری و از طریق چند سامانه قابل دریافت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند طی تماس با تلفن گویای 33116 و انتخاب گزینه شماره 3 هدایای نقدی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

,

صفری با اشاره به سامانه تلفنی دیگری به شماره 096887 افزود: این سامانه مربوط به مرکز بوده و شهروندان در صورت تماس با این شماره باید گزینه مربوط به استان زنجان را انتخاب کنند.

,

وی در خصوص دیگر راه‌های کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان زنجان ادامه داد: کد USSD به شماره *8877*1*024# و همچنین شماره کارت 6037997950030420 نیز برای جشن نیکوکاری اختصاص یافته تا شهروندان در شرایط کرونایی بتوانند هدایای خود را به صورت غیرحضوری پردخات کنند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در خصوص هدایای غیرنقدی گفت: در سطح استان 131 مرکز نیکوکاری، 14 ادارات و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی بوده و همچنین در داخل شهر زنجان نیز یکی- دو مورد چادر به صورت نمادین برپا خواهد شد که شهروندان می‌توانند هدایای غیرنقدی خود را از این طریق ارائه دهند.

,

وی در پاسخ به محل هزینه‌کرد کمک‌های مردمی، اظهار داشت: کالاها برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند است ضمن اینکه فقط کالاهای نو پذیرفته می‌شود و اقلام مستعمل، را امسال پذیرش نمی‌کنند.

,

صفری با بیان اینکه بخشی از کمک‌ها برای آجیل و میوه شب عید ایتام اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی هم ایتام تخصیص یافته و هم به عنوان عیدی به حساب خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

,

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان سال ادامه دارد، افزود: جمع‌آوری کمک‌ها طی هفته آتی به دلیل قرار گرفتن در هفته نیکوکاری، اوج گرفته و در پیک کاری قرار دارد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در  خصوص توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین نیازمندان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 1300 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و هم‌افزایی خیران و نیکوکاران، تهیه و با اولویت مناطق محروم در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته که از سامانه شاد استفاده می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در آستانه هفته نیکوکاری (14 تا 21 اسفندماه ) گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) آغاز می‌شود.