سکوت ترکیه درباره گزارش جدید قتل خاقشچی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک؛ بر اساس اعلام المانیتور، درحالی‌که نتیجه گزارشات آمریکا، شاهزاده سعودی محمد بن سلمان و دستگاه اطلاعاتی عربستان را مقصر قتل بی‌رحمانه روزنامه نگار سعودی معرفی کردند، اما ترکیه در برابر این گزارش کاملا سکوت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, المانیتور,

دستگاه امنیتی ترکیه قبلا خود عامل افشای این جنایت بود، اما امروز ترکیه دچار یک دوگانگی است و تصمیم دارد واکنشی علیه عربستان نشان ندهد.

, دستگاه امنیتی ترکیه قبلا خود عامل افشای این جنایت بود، اما امروز ترکیه دچار یک دوگانگی است و تصمیم دارد واکنشی علیه عربستان نشان ندهد.,

تردیدی نیست که افشای جنایت قتل خاقشچی در سال 2018 در استانبول توسط دولت ترکیه به دلیل کسب امتیاز سیاسی بوده و نه نگرانی از نقض حقوق بشر و روزنامه نگاران؛ زیرا سوابق منفی ترکیه در مورد آزار و اذیت روزنامه نگاران و سیاستمداران منتقد خود گویای ماهیت دولت ترکیه است.

, تردیدی نیست که افشای جنایت قتل خاقشچی در سال 2018 در استانبول توسط دولت ترکیه به دلیل کسب امتیاز سیاسی بوده و نه نگرانی از نقض حقوق بشر و روزنامه نگاران؛ زیرا سوابق منفی ترکیه در مورد آزار و اذیت روزنامه نگاران و سیاستمداران منتقد خود گویای ماهیت دولت ترکیه است.,

به نظر می‌رسد ترکیه در این زمان علاقمند به برقراری روابط با عربستان است و تمایلی به درگیری با این کشور ندارد. همچنین منتظر است که ببیند آیا رئیس جمهور جدید آمریکا مواضع سرسختانه ای در برابر عربستان اتخاذ می‌کند یا خیر؟

, به نظر می‌رسد ترکیه در این زمان علاقمند به برقراری روابط با عربستان است و تمایلی به درگیری با این کشور ندارد. همچنین منتظر است که ببیند آیا رئیس جمهور جدید آمریکا مواضع سرسختانه ای در برابر عربستان اتخاذ می‌کند یا خیر؟,

 

,

انتهای پیام/

]
دستگاه امنیتی ترکیه قبلا خود عامل افشای این جنایت بود، اما امروز ترکیه دچار یک دوگانگی است و تصمیم دارد واکنشی علیه عربستان نشان ندهد.