نیاز بازار زنجان به مرغ گرم تامین شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود مرغ در بازار زنجان و روند توزیع آن اظهار کرد: مرغ به اندازه کافی در استان زنجان وجود دارد و مشکلی هم در این باره در زنجان نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه روزانه مرغ به اندازه نیاز بازار توزیع می‌شود تصریح کرد: توزیع مرغ هر روز بین 50 تا 90 تن در سطح استان انجام می‌شود.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه تا به امروز کنترل در بازار مرغ اتفاق افتاده است بیان کرد: در قیمت‌ مرغ نیز مشکلی وجود ندارد و قیمت مصوب در بازار به صورت کامل رعایت می‌شود و نظارت بر بازار نیز روزانه اتفاق می افتد.

,

وی در خصوص جوجه ریزی مرغداریها نیز خاطرنشان کرد: جوجه‌ریزی به اندازه کافی توسط مرغداران اتفاق اتفاده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

,

آبی‌پور با بیان اینکه برخی از استان‌های همجوار قیمت‌ها را رعایت نمی‌کنند افزود: این موضوع ارتباطی با استان زنجان ندارد و ما در استان به اندازه کافی تولید مرغ داریم و هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت مرغ در استان زنجان اتخاذ نشده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان زنجان دلیلی برای حساسیت در بازار مرغ هم وجود ندارد.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان در مورد مطرح شدن تعطیلی اصناف در استان زنجان عنوان کرد: این موضوع با تصمیم ستاد کرونا استان اتفاق می‌افتد و تا به امروز هیچ مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی در استان زنجان اعلام نشده است.

,

انتهای پیام/

]
آبی پور معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به روند توزیع مرغ در بازار زنجان گفت: روزانه 50 تا 90 تن مرغ در بازار استان زنجان توزیع می‌شود.