اتصال دوباره پلاک‌های نصب شده بر مزار شهدای «جبل النور» کوهسنگی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن صمدی، مسئول بنیاد شهید منطقه یک مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: روز گذشته به دنبال پیگیری‌های صبح توس پیرامون برداشته شدن پلاک‌ها و پرچم‌های نصب شده بر مزار شهدای «جبل النور» کوهسنگی مشهد، از معاون فرهنگی منطقه ۸ شهرداری مشهد خواستار پیگیری موضوع شدم.

وی افزود: شهرداری مشهد برای آماده‌سازی فضای جبل النور جهت استقبال از نوروز، اقدام به برداشتن پلاک‌های قدیمی و پرچم‌های ایران از روی مزار شهدا کرده بود و علاوه بر آن اقدام به رنگ‌آمیزی، پاک‌سازی و زیباسازی این منطقه کرده است.

مسئول بنیاد شهید منطقه یک مشهد خاطر نشان شد: پیش از این پلاک‌های مشخصات شهدای جبل النور با چسب بر روی مزار آن‌ها قرار گرفته بود که جلوه زیبایی نداشت، از این رو تمامی این پلاک‌ها امروز با رول‌پلاک و به صورت شکیلی به سنگ‌قبر این شهدای عالی مقام متصل شد.

صمدی در پایان گفت: زمانی که مشاهده کردم که شهروندان و رسانه‌های انقلابی ما مانند صبح توس این‌چنین و دغدغه مندانه به موضوعات شهدا و تکریم مزار شهدا توجه دارند بسیار خوشحال شدم و از شما کمال تشکر را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
صمدی گفت: پیش از این پلاک‌های مشخصات شهدای جبل النور با چسب بر روی مزار آن‌ها قرار گرفته بود که جلوه زیبایی نداشت، از این رو تمامی این پلاک‌ها امروز با رول‌پلاک و به صورت شکیلی به سنگ‌قبر این شهدای عالی مقام متصل شد.