افتتاح بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی/ تقدیر و تجلیل از علیرضا رحیمی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک، بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور ظهر امروز و با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش، عباس رضایی استاندار اصفهان، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته و پیشکسوت عرصه ورزش، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و سیدمحمد طباطبایی مدیرکل تربیت‌بدنی و جوانان استان اصفهان و جمع کثیری از فرهنگیان و ورزشکاران استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی بانو ناهید مصدقیان، به همت این خیر ساخته شده که دارای پیست استاندارد، چاله ابر جهت آموزش، ۶ اسباب تخصصی آقایان، ۴ اسباب تخصصی بانوان، سالن انتظار، رخت‌کن مربیان و ورزشکاران است و در آموزش‌وپرورش ناحیه پنج اصفهان قرار دارد.

,

, ,

*تقدیر و تجلیل از علیرضا رحیمی

, *تقدیر و تجلیل از علیرضا رحیمی,

در حاشیه سفر رئیس کمیته ملی المپیک به اصفهان به منظور حضور در مراسم تقدیر از سهراب مرادی از خدمات ارزشمند علیرضا رحیمی تجلیل بعمل آمد.

,

با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رضایی استاندار، طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و ‌‌روسای هیاتهای ورزشی این استان از علیرضا رحیمی مدیر با سابقه و خدوم ورزش به پاس سالها خدمت، تلاش و فعالیت در عرصه ورزش استان و کشور تقدیر و‌ تجلیل بعمل آمد.

,

رحیمی در طول ۴۰ سال مدیریت خود در ورزش سابقه  ۱۷ سال ریاست فدراسیون هندبال، مدیر عاملی باشگاه های سپاهان، پرسپولیس، راه آهن و نایب رئیسی کنفدراسیون هندبال آسیا را در کارنامه دارد و هم اکنون بعنوان مشاور رئیس و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حال فعالیت است.

,

صالحی امیری در خصوص رحیمی گفت: رضا رحیمی جزو با اخلاق ترین، نجیب ترین و با ادب ترین مدیران ایران و ورزش است که حضورش در هر پست و جایگاهی منشا خیر بوده و خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
در حاشیه سفر رئیس کمیته ملی المپیک به اصفهان به منظور حضور در مراسم تقدیر از سهراب مرادی، سالن ژیمناستیک بانو مصدقیان، بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور با حضور ایشان و معاون وزارت آموزش‌وپرورش افتتاح شد.