برگزاری مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان در سال آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل عباسچیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان اظهار کرد: قرار بود این مجمع به صورت الکترونیکی برگزار شود که برگزاری آن به سال آینده موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره همه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و به شرکت‌های سرمایه‌گذاری وکالت دادند همزمان با 31 استان در زنجان نیز برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خاطرنشان کرد: سهامداران از 23 تا 29 اسفند فرصت داشتند از بین داوطلبین به عنوان هیئت مدیره و هیئت امنا را انتخاب کنند که به سال آینده موکول شد.

,

وی با بیان اینکه به دلیل کرونا پیش‌بینی‌های لازم انجام شده بود که 15 نفر از سهامداران به صورت حضوری در اقتصاد و دارایی استان حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: بقیه سهامداران که بیش از 300 هزار نفر هستند، می‌توانند در این مجمع به صورت مجازی شرکت و رای دهند.

,

عباسچیان بیان کرد: براساس تصمیمات کشوری مجمع انتخابات به سال آینده موکول شده و هنوز تاریخی دقیقی برای برگزاری آن تعیین نشده است.

,

انتهای پیام/

]
عباسچیان مدیرکل دارایی استان زنجان از لغو برگزاری مجمع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان گفت: برگزاری این مجمع به سال آینده موکول شد.