تشکیل پرونده قضایی برای ۳۳ راننده تاکسی در نهاوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، علی احسان خیشوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت نهاوند از مناطق و اصناف مختلف شهرستان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: با توجه به بازرسی از سطح شهر برای ۳۳ راننده تاکسی در نهاوند به علت عدم استفاده از ماسک پرونده قضایی تشکیل شد.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورات بهداشتی بازرسی‌ها از اصناف و تاکسی‌های سطح شهر ادامه دارد و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

,

وی عنوان کرد: در پایش و نظارت بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت بر شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های درون‌شهری نهاوند تعداد ۳۳ نفر راننده تاکسی در حین رانندگی و جابجایی مسافر از ماسک استفاده نمی‌کردند.

,

خیشوند بابیان اینکه این بازرسی‌ها تداوم خواهد داشت؛ گفت: این افراد شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

وی اظهار داشت: رانندگان تاکسی موظف به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ازجمله استفاده دائم از ماسک، گندزدایی مستمر دستگیره‌های داخلی و بیرونی و جابجایی مسافران با ظرفیت حداکثر ۳ نفر می‌باشند.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: رانندگان درصورتی‌که موارد بالا را رعایت نکنند ضمن معرفی راننده متخلف به مرجع قضایی با هماهنگی به‌عمل‌آمده نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک برای 33 راننده تاکسی در نهاوند پرونده قضایی تشکیل شد.