آغاز تزریق واکسن کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، تزریق اولین واکسن کرونا با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب، رئیس مرکز بهداشت، رئیس بیمارستان، مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان محترم واحد بیماری های این شهرستان در بخش درمان صورت گرفت.

محمدرضا نادری در این خصوص در گفتگو خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: واکسیناسیون در شهرستان آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰ دوز آن برای کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب تزریق شده و تا چند روز آینده  بیش از ۱۰۰ دوز واکسن برای کادر درمان و  مراکز ۱۶ ساعته شهرستان تزریق خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب افزود: واکسن کرونا براساس پروتکل های تعریف شده بعد از کادر درمانی، مراکز بهداشتی، بهورزها و در مراحل بعدی برای گروه های پرخطر مردمی نظیر بیماران قلبی، ریوی و افراد مسن دارای بیماری زمینه ای تزریق می شود.

وی از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و شستن مداوم دست ها، کادر درمان را جهت کنترل و مبارزه با کرونا همراهی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
]
محمدرضا نادری از ورود اولین محموله واکسن کرونا برای تزریق نیروهای کادر درمانی در بیمارستان امام خمینی(ره) به شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.