پیش بینی ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط سازمان شهرداری‌های کشور برای خراسان شمالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محسن کوشش تبار، مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ظهر امروز در در گردهمائی شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان اظهار داشت: خراسان شمالی استانی نوپاست و کارهای زیادی برای حضور سرمایه گذار در استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال‌های اخیر ۲۵ پروژه را در استان خراسان شمالی به بهره‌برداری رسانده است، ادامه داد: برای افتتاح این پروژه ها۱۲ میلیارد تومان در شهرهای ۲۴ گانه استان توزیع شده و برای سال آینده استان نیز ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

,

کوشس تبار با ابراز خرسندی از فضای خوب ایجاد شده برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در خراسان شمالی افزود: فرهنگ عمومی در استان تغییر کرده و مردم می دانند باید برای تعاملات و آینده بهتر خود و فرزندانشان با سرمایه‌گذار همکاری داشته باشند که با ادامه این روند قطعا خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ در قد و قامتی جدید در عرصه سرمایه‌گذاری ایران حضور پیدا خواهد کرد.

,

وی اجرای طرح توسعه مجموعه مفخم را یکی از اقدامات خوب و شایسته استان توصیف کرد و گفت: این اقدام یک اتفاق بزرگ است و فرزندان این سرزمین خواهند دید که توسعه مجموعه مفخم، این بنای تاریخی ساخته و پرداخته شده از فرهنگ، هنر و معماری ایرانی در آینده درآمدزا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
محسن کوشش تبار از کسب رتبه نخست استان خراسان شمالی در جذب تسهیلات سازمان شهرداری و دهیاری کشور خبر داد و گفت: برای سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این استان پیش بینی شده است.