اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان در بودجه۱۴۰۰
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بررسی بودجه ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بندهای باقی مانده بودجه در آخرین جلسه مورد بررسی قرار گرفت،افزود: تبصره 12 در زمینه افزایش حقوق‌ها تا 25 درصد بود که طبق این تبصره برای تا 10 میلیون تومان این افزایش در نظر گرفته شد.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین بر اساس تبصره 2 بند "و"، ۹۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار بیمه فرشبافی به سازمان تامین اجتماعی خبرداد و گفت: تبصره 14 نیز در خصوص هدفمندی یارانه‌ها بود که در جلسه آخر مورد بررسی قرار گرفت.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه در خصوص تبصره 18 بند الف نیز 13 هزار میلیارد تومان برای امر اشتغال اختصاص یافت، ادامه داد: این مبلغ در بین استان‌ها به صورت تسهیلات و غیره برای کمک به اشتغال توزیع می‌شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز بودجه دارای ایراداتی است، خاطرنشان کرد: بخشی از بودجه شفافتر و عادلانه‌تر شده و به بحث‌های محرومیت زدائی  و اشتغال در بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای شده است.
,
 
,
طاهری گفت: اقدامات انجام شده تنها یک گام محسوب می‌شود و راه زیادی برای رسیدن به بودجه خوب با اصلاح ساختار بودجه وجود دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امسال تا 15 درصد بودجه اصلاح شد، گفت: دولت می‌تواند در سه سال آینده بودجه بهتری را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
مصطفی طاهری، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.