لیگ تندرستی ایران| مشارکت ۷۰ هزار نفر در نخستین دوره
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، «لیگ تندرستی» ایران که برای نخستین بار و با مشارکت ۳۲ هیات استانی، نزدیک به ۵۰۰ شهرستان و بیش از ۱۵۰۰ کمیته استانی از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی و در طرح زمستان فعال برگزار شد با معرفی استان‌ها، شهرستانها و کمیته‌های برتر به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان این رویداد نوین حوزه ورزش همگانی که بیش از ۷۰ هزار نفر در آن شرکت داشتند، در بخش استان‌ها خراسان شمالی، سمنان و آذربایجان غربی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

,

در جدول رده بندی سازمان آمادگی جسمانی و روش‌های تمرینی رشته‌های جیمستیک، تمرینات معلق و جامپینگ فیتنس اول تا سوم شدند و در جدول سازمان ورزشهای رقابتی و تفریحی نیز رشته‌های پرثوآ، روپایی و طناب زنی گوی سبقت را از سایر رقبا ربودند و به عنوان سه رشته برتر این سازمان لقب گرفتند.

,

لیگ تندرستی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین رویدادهای تاریخ ورزش همگانی با هدف کاهش کم تحرکی علی الخصوص در دوران کرونا از اوایل بهمن ماه تا نیمه اسفند برگزار شد.

,

کرمانشاه، بوکان و بجنورد عناوین برتر را در نخستین دوره لیگ تندرستی ایران کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
بیش از ۷۰ هزار نفر در نخستین دوره لیگ تندرستی فدراسیون ورزش‌های همگانی که با هدف رفع کم تحرکی در دوران کرونا برگزار شد، مشارکت کردند.