آقای جهانگیری؛ گیرندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام شوند، تعداد بابک زنجانی‌های دولت سر به فلک می‌کشد
[
جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ در مورد سخنان اخیر اسحاق جهانگیری مبنی بر اینکه دولت ما بابک زنجانی نداشته است، اظهار کرد: احتمالاً ایشان می‌خواستند بگویند دولت ما کم بابک زنجانی نداشته است. اگر آقای جهانگیری مشخص می‌کردند و اطلاعات تخصیص ارز ترجیحی را در سال‌های اخیر منتشر می‌کردند و شفاف سازی می‌شد که ارز ۴۲۰۰ تومانی را چه کسانی گرفته‌اند و در چه راهی هزینه کرده‌اند و آورده آن برای ملت ایران چه بوده تعداد بابک زنجانی‌های دولت تدبیر و امید از حد شمارش خارج می‌شد.
, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: دولت تدبیر و امید نمی‌خواهد از جوسازی رسانه‌ای و سفسطه دست بردارد و کوتاه بیاید. این حرف معاون اول رئیس جمهور مانند سخنان‌شان در ایام انتخابات ریاست جمهوری است. به نظرم اگر برخی مسئولان گاهی هیچ چیزی نگویند، کار بزرگ‌تری انجام داده‌اند.
,
 
,
این نماینده مجلس ادامه داد: رقم فروش و درآمد نفت در دولت تدبیر و امید با دولت مهرورزی چندان تفاوتی نداشت، ولی میزان خدمات این دو دولت به مردم و میزان رضایت ملت از دو دولت با هم قابل‌مقایسه نیست.   
,
 
,
قادری با اشاره به نقش نظارتی مجلس گفت: به استناد ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس پرونده تخلفات در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی به قوه قضائیه ارجاع شده و این قوه وظیفه پیگیری، شناسایی و بررسی ارز توزیع شده به‌صورت ترجیحی و مسائل پیش‌آمده در زمینه واگذاری آن با نرخ آزاد در بازار را به عهده دارد و اعمال قانون و بازگشت این مبالغ به بیت‌المال برعهده قوه قضائیه است.
,
 
,
انتهای پیام/امیر طاهری
]
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با بیان اینکه درآمد نفتی دولت تدبیر و امید با دولت مهرورزی چندان تفاوتی ندارد، گفت: اگر آمار تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی منتشر شود تعداد بابک زنجانی‌های دولت تدبیر و امید از حد شمارش خارج می‌شود.