وفاداری به نظام از ویژگی‌های شناخته شده مردم مناطق کُردنشین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان که در سنندج برگزار شد، با تأکیدات و توصیفات مقام مهظم رهبری در خصوص ویژگی های شناخته شده مردم مناطق کُردنشین اشاره کرد و گفت: بنابه تآکید معظم له مردم مناطق کردنشین در پشتیبانی از مجاهدین انصار و مهاجر در مقابله با ضدانقلاب حق بزرگی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: یکی دیگر از این ویژگی های بارز همکاری مردم کُرد در مقابله با جنگ تحمیلی و غائله کردستان است و این فداکار های فراموش نخواهد شد و تقدیم ۵۴۰۰ شهید سند این مجاهدت ها است.
,
 
,
حجت الاسلام پورذهبی گفت: ایمان راسخ مردم مناطق کردنشین به اسلام از دیگر ویژگی های مردم این منطقه است و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مردم کردستان با نجابت تمام همراه و همگام دین اسلام هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان  کردستان ارادت به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را از دیگر ویژگی های بارز مردم کُرد دانست و گفت: این مهم جزو اعتقادات لاینفک مردم این منطقه است.
,
 
,
وی وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی را از دیگر ویژگی بارز مردم این منطقه عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
پورذهبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی مردم کُرد، گفت: وفاداری به نظام از ویژگی بارز مردم مناطق کُردنشین است.