تشریح چگونگی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به برنامه ریزی زمان بندی شده در قانون انتخابات شوراها اظهار داشت: ثبت‌‌نام از داوطلبانی که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر را دارند از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در شهرهای کرمانشاه، هلشی، کوزران، و شهر جدیدالتاسیس قلعه آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط سخت، داوطلبان به ۳ روش می‌توانند برای ثبت‌‌نام در این دوره از انتخابات اقدام کنند، افزود: در روش اول از طریق اپلیکیشن موبایلی که در پرتال وزارت کشور بارگذاری شده است ثبت نام کرده و مدارک را ارسال کرده که پس از آن کد رهگیری دریافت می کنند سپس برای نهایی کردن به فرمانداری مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در طریقه دوم می توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) ثبت نام کنند و پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی کردن ثبت نام به  فرمانداری مراجعه کنند.

رنجبر گفت: در روش سوم از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام اولیه را انجام دهند و کد  رهگیری را دریافت کرده و پس از دریافت کد رهگیری زمان و ساعت مراجعه به فرمانداری را به اطلاع آنها می رسانند و یا برای آنها پیامک‌ می شود.

به گفته فرماندار کرمانشاه امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت ۸ الی ۱۸ هر روز انجام پذیر است.

وی ادامه داد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان نیز شامل، اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان، یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، اصل و تصویر مدرک تحصیلی که برای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت مدرک فوق دیپلم و برای داوطلبان شورای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت مدرک لیسانس یا معادل آن لازم است.

وی همچنین گفت: کسانی هم که مشمول استعفا می شوند باید اصل یا تصویر گواهی را ارائه دهند، افراد ایثار گر نیز می بایست اصل و یا تصویر مدرک معتبر ایثارگری را همراه داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: پس از تطبیق مدارک توسط کاربران فرمانداری، مرحله نهایی ثبت نام صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
فرماندار کرمانشاه نحوه چگونگی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر را تشریح کرد.