استفاده از جوش شیرین فقط برای رومال بربری‌ها مجاز است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تعدادی از نانوایان جهت تامین نان مورد نیاز مردم بیش از 2 ماه است که به صورت 2 شیفته فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌های 2 شیفته کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سهمیه آرد نانوایی‌ها همان سهمیه قبلی بوده و افزایش نیافته است ضمن اینکه کمبودی در تامین آرد وجود ندارد.

,

الماسی با تاکید بر اینکه هیچ واحد نانوایی، حق استفاده از جوش شیرین برای خمیر نان ندارد، گفت: استفاده از جوش شیرین فقط به مقدار کم و آن هم برای رومال بربری‌ها جهت جلوگیری از سوختن بربری در داخل تنور، مجاز است.

,

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه چانه بربری هنگام ورود به داخل تنور احتمال دارد بسوزد، اظهار داشت: به همین دلیل جهت جلوگیری از سوختن نان بربری، استفاده از جوش شیرین به مقدار خیلی کم برای رومال بربری مجاز بوده و در جای دیگر نمی‌توانند استفاده کنند.

,

وی با اشاره به نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: هیچ واحد نانوایی طی ماه‌های اخیر، پلمب نشده اما تعدادی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا عدم رعایت وزن چانه‌ها توسط بازرسی سازمان صمت به نهادهای مربوطه معرفی شده‌اند.

,

الماسی با بیان اینکه نانوایی‌ها در تعطیلات عید سهید نوروز نیز به صورت شیفتی فعال خواهند بود و نگرانی بابت تامین نان وجود ندارد، افزود: نانوایی‌ها برای عید نوروز، شیفت‌بندی خواهند شد که لیست آن‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ واحد نانوایی، حق استفاده از جوش شیرین برای خمیر نان ندارد، گفت: استفاده از جوش شیرین فقط به مقدار کم و آن هم برای رومال بربری‌ها جهت جلوگیری از سوختن بربری در داخل تنور، مجاز است.