«نبض زندگی» پزشکان بسیجی یزد اینبار برای سیستانی ها
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سعید ذاکری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت:تیم های پزشکی عمومی_ تخصصی و تیم های خدمات رسان از استان یزد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی،سپاه الغدیر و سازمان بسیج جامعه پزشکی وارد مناطق جنوب شرق کشور شدند و سه روز مهمان مناطق کم برخوردار بخش پلان و روستاهای پیرامون خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

ذاکری با بیان اینکه این تیم‌های اعزامی در بخش پلان استان سیستان و بلوچستان مستقر شده و به نقاط کم برخوردار از این شهرستان خدمات مختلفی ارائه می‌دهند ،خاطر نشان کرد؛فعالیت این تیم های اعزامی در دو بخشِ ارائه خدمات  بهداشتی و درمانی با حضور تیم های ها عمومی_تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی و در بخش بعدی توزیع بسته های بهداشتی  با پیوست ویروس کرونا  اجرا می‌شود.

,

, ,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد، توزیع داروی رایگان، تزریقات وپانسمان، ارائه خدمات مشاوره ای و هماهنگی جهت حضور سایر گروه های جهادی اعم از اقتصادی ؛عمرانی و.... را از جمله فعالیت های این تیم‌ها دانست و افزود: خدمات تیم های پزشکی در زمینه های؛ زنان و زایمان، داخلی،اطفال و تیم سیار پزشک عمومی، غربالگری فشار خون، ارائه آموزش‌های پیشگیری و مقابله با کرونا، تب سنجی میباشد.

,

وی خاطر نشان کرد:نیروهای جهادی در هر مقوله ای وارد کار شدند نه به عنوان ویترین کار بلکه به عنوان یک رکن مهم، نقش اساسی داشتند و شایان ذکر است خدمات این تیم های اعزامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

,

, ,

ذاکری در پایان عنوان کرد: از معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد،خیرین محترم دارویی، سپاه الغدیر و بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی که در تحقق این برنامه با عنوان"پویش نبض زندگی" همکاری داشته اند ،صمیمانه و خالصانه تشکر کرده و از آن کریم دانا و بینا، خیر آخرت را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

]
ذاکری گفت: تیم های پزشکی عمومی_ تخصصی و تیم های خدمات رسان از استان یزد وارد مناطق جنوب شرق کشور شدند و سه روز مهمان مناطق کم برخوردار بخش پلان و روستاهای پیرامون خواهند بود.