حداکثر حقوق ۳۳ میلیون تومان شد/ افزایش بیشتر حقوق به شرط مالیات ستانی از سوداگران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان خاندوزی با اشاره به جزئیات مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق ۱۴۰۰ گفت: دولتی که در سال های اخیر برای اخذ مالیات از سفته بازان و غیر مولدها کوتاهی کرد برای سال ۱۴۰۰ درآمد کافی ندارد تا افزایش حقوق کارمندان دولت را متناسب با ترم اعمال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: بنابراین ما در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود. تا دست کماندکی از تبعیض و نارضایتی کاهش یاد به همین جهت حداقل حقوق را ۳.۵ تومان و حداکثر حقوق را که قبلا ۴۸ میلیون تومان بود به ۳۳ میلیون تومان کاهش دادیم.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش ۲۵ درصدی را برای حقوق بگیران و ۱۰ میلیون تومان قرار دادیم و برای بالاتر از ۱۰ میلیون پلکان معکوس افزایش حقوق تعریف کردیم تا نابرابری ها کاهش یابد.
,
 
,
خاندوزی گفت: امیدوارم در سال آینده دولتی بر سرکار بیاید که با گرفتن مالیات از سوداگران و غیرمولدها درآمد بیشتری برای افزایش حداقل حقوقها داشته باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه، در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود،‌گفت: حداکثر حقوق ۳۳ میلیون تومان شد.