۷۴ هزار بازدید در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افشین دلشاد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از آغاز طرح شهید قاسم سلیمانی در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور، ۱۴۵ تیم نظارتی با ۶۰۰ عضو، ۳۷ تیم مراقبتی با ۷۵ عضو  و ۴۹۸ تیم حمایتی با ۱۴۲۳ عضو تشکیل شده است.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار طی روز گذشته ۲۰ هزار و ۹۰۳ تست سریع کووید ۱۹ در این طرح انجام شده است.

دلشاد اضافه کرد: از تعداد تست های گرفته شده تاکنون ۷۱۷ مورد تست کرونا مثبت و تعداد یک هزار و ۵۴۷ مورد نیز از کسانی که تست آنها منفی بوده ولی دارای علائم کرونا بوده اند نمونه تست کرونا (PCR) گرفته شد.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر این تعداد  یک هزار و ۶۵۶ مورد نیز جهت ارائه خدمات جامع و کامل تر به مراکز منتخب کرونا ارجاع شدند.

دلشاد عنوان کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۷۴ هزار و ۵۳۲ مورد بازدید انجام شده که ۲ هزار و ۷۲۹ مورد اخطاریه دریافت کردند و ۶۴ مورد پلمپ و همچنین ۲۱۷ منزل گندزدایی و ضدعفونی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۳۹۲ مورد مراقبت در منزل انجام شده است و ۳ هزار و ۲۵۵ خانواده آسیب پذیر نیز حمایت شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
افشین دلشاد گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی تاکنون ۷۴ هزار و ۵۳۲ مورد بازدید انجام شده که ۲ هزار و ۷۲۹ مورد اخطاریه دریافت کردند و ۶۴ مورد پلمپ و همچنین ۲۱۷ منزل گندزدایی و ضدعفونی شده اند.