ولایتی پیام احوال پرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی از بشار اسد را ابلاغ کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر ولایتی در امور بین الملل در دیدار شفیق دیوب سفیر جدید سوریه در ایران، پیام احوال پرسی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور سوریه را به وی ابلاغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این دیدار، با بیان اینکه رئیس جمهور سوریه رهبری قوی و شجاع است که با استقامت در مقابل همه حملات، دشمنی ها و توطئه ها، طی 8 سال جنگ نابرابر تحمیل شده توسط جنایتکاران بین المللی و منطقه ای، نقش بسیار ارزشمند و مهمی در حفظ استقلال کشور سوریه ایفا کرده است، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری، دکتر بشار اسد شخصیتی ممتاز و یکی از رهبران بزرگ و قابل ستایش در کشور خویش و در سطح منطقه و جبهه مقاومت می باشد؛ لذا اینجانب را مکلف فرمودند که پیام احوالپرسی معظم له را - از طریق شما - به ایشان منتقل نمایم.
,
 
,
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل سوریه را یکی از ستون های محور مقاومت خواند و گفت:  همکاری های دو دولت و ملت بزرگ ایران و سوریه رو به رشد و راهبردی است.
,
 
,
ولایتی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای اعزام گروه پزشکی متخصص و دارای تجارب بسیار ارزنده در سطح جهانی، جهت عیادت از رئیس جمهور محترم سوریه به دمشق را اعلام کرد.
,
 
,
در این دیدار، سفیر سوریه نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و عید نوروز به محضر مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران، از پیام محبت آمیز رهبر انقلاب اسلامی و حمایت های ایشان تقدیر و تشکر کرد و گفت: وضعیت سلامت رئیس جمهور سوریه بحمدالله رو به بهبود است و هم اکنون در قرنطینه خانگی، دوره نقاهت را می گذرانند.
,
 
,
شفیق دیوب با تأکید بر نقش بسیار سازنده و مثبت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سوریه، خواستار گسترش و تحکیم روابط دو جانبه در همه زمینه ها شد و افزود: این روابط نشان دهنده برادری واحترام عمیقی است که بین دو کشور وجود دارد و نقش مهمی در پیشبرد روابط دو جانبه و همچنین عزت ملل منطقه دارد و باید روز به روز افزایش و تعمیق یابد.
,
 
,
سفیر سوریه با اشاره به جایگاه مهم ایران در محور مقاومت گفت: ما اطمینان داریم محور مقاومت که هر روز پیروزتر و قوی تر شده است، ان شاء الله به پیروزی های دیگری در شکست دادن و بیرون راندن نیروهای ستمگر آمریکایی و صهیونیستی نیز دست خواهد یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار شفیق دیوب سفیر جدید سوریه در ایران، پیام احوال پرسی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور سوریه را به وی ابلاغ کرد.