جشنواره ملی نیکوکاری طرحی برای کمک بسیجیان به ایتام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین عجمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص جشنواره ملی نیکوکاری اظهار کرد: سرپرستی ایتام در سطح کشور بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است که طرح محسنین و ایتام را چند سالی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط کشور، مشکلات در این زمینه برای کمتیه امداد ایجاد شده بود که برای رفع این مشکلات تفاهم نامه ای بین بسیج مستضعفین و کمتیه امداد کشور امضا شد.

,

وی افزود: بر اساس این تفاهم، جلسه ای با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد که بسیج بتواند حامی انتخاب کند و دنبال کند که حامی ها حضور فعال برای کمک به مددجویان داشته باشند.

,

سرهنگ عجمی بیان کرد: پنج هزار و 746 حامی بسیجی فعال شدند که باید از این ظرفیت استفاده کنیم؛ از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برای کمک به ایتام استفاده کنیم و بتوانیم که این کمک ها را انجام دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: به دنبال برنامه ای هستیم که بتوانیم از ظرفیت شهرستان ها و فضای معنوی پایگاه های بسیج استفاده کنیم که این کار، کمک بزرگی به کمیته امداد و باقیات صالحات برای همه است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط کشور، مشکلاتی برای کمتیه امداد در زمینه کمک به ایتام ایجاد شده بود که برای رفع این مشکلات تفاهم نامه ای بین بسیج مستضعفین و کمتیه امداد کشور امضا شد.