نباید هزینه توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی پایتخت از طریق افزایش نرخ کرایه ها و جیب مردم باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس در شرایط فعلی جایز نیست، گفت:  تصمیم شورای شهر تهران برای افزایش ۲۵ الی ۳۵ درصدی کرایه تاکسی و اتوبوس تصمیمی غیرمعقول به نظر می رسد چرا که افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس که مردم روزانه با آن سرو کار دارند باید با شیب ملایم همراه باشد اما افزایش یکباره آن می تواند نارضایتی هایی را به دنبال داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: باید با وضع سیاست هایی در شهر تهران باعث شویم که مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ازتک سرنشینی در خودروهایش جلوگیری کنند تا در کلانشهری همچون تهران که روزانه با جمعیت زیادی روبرو هستیم، شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه ها و خیابان ها نباشیم اما همین تصمیم ها باعث می شود که مردم اقبالی به استفاده از حمل و نقل عمومی نداشته باشد و به مرور زمان شاهد افزایش پدیده تک سرنشینی خودروها در تهران خواهیم بود.
,
 
,
نادری با بیان اینکه کار افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس ها در تهران باید با کار کارشناسی انجام شود، افزود: اعضای شورای شهر تهران با رای مردم تهران مشغول به کار هستند تا تصمیمی بگیرند که به نفع عموم شهروندان تهرانی باشد اما می بینیم که این اتفاق نیفتاده است و افزایش نرخ تاکسی و بلیط مترو و اتوبوس باید ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش پیدا می کرد و یقینا این تصمیم جالبی نبود که اتخاذ شده است.
,
 
,
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: اگر می خواهند با افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت کنند، این روش صحیحی نیست که پولش را از مردم بگیرند بلکه می توان از روش های دیگر برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت اعتبار جذب کرد و آن را به کار بست.
,
 
,
پایان پیام؛/ مصطفی قهرمانی
]
نادری گفت: نباید هزینه توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی پایتخت از طریق افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس باشد و افزایش 25 الی 35 درصدی نرخ کرایه ها منطقی نیست.