ثبت تام ۱۲۳ داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی، رییس ستاد انتخابات شهرستان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: ثبت نام ۱۲۳ داوطلب مرد و زن برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای تربت حیدریه قطعی شده که از این تعداد ۹۰ درصد مردان و ۱۰ درصد بانوان هستند.

وی تصریح کرد: اعضای اصلی شورای شهر تربت حیدریه برای انتخابات آینده ۷ نفر و شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ هر کدام ۵ نفر خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت ها با استعلام از مراجع چهارگانه انجام می شود، افزود: برای بررسی صلاحیت ها زمان خاصی مشخص نشده و سعی می کنیم تا قبل از برگزاری انتخابات اسامی نهایی را اعلام کنیم.

وی به اعضای هیئت اجرایی ستاد انتحابات شهرستان تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: فرماندار بعنوان رییس هیئت اجرایی و روسای ادارات ثبت احوال، دادگستری و آموزش و پرورش بعنوان اعضای اصلی و آقایان؛ بیژن بابایی، جواد انصاری، تقی نژاد، محمد بایزیدی، عباس نجاتی، مجید قاسمی، حجت الاسلام احمد ناصح پور و خانم خداشناس بعنوان معتمدین اعضای هیئت اجرایی معرفی شدند.

موسوی بیان کرد: همچنین آقایان محمد اسدیان، علی اصغر مطیع، مهدی بشارت، جعفری و حجت الاسلام محمد مهدی عصمتی بعنوان اعضای هیئت نظارت نیز معرفی شدند.

وی بدون اشاره به تعداد شعب اخذ رای، گفت: سعی می کنیم تا زمان انتخابات برخی شعباتی که احتمال ترافیک در آن را داریم افزایش دهیم و در بخشی که فضا باشد فضای انتخابات را به فضای باز محصور صحن مدارس و یا مساجد منتقل کنیم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,


 

,
]
موسوی گفت: تاکنون ثبت نام ۱۲۳ نفر برای نامزدی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر های تربت حیدریه، رباط سنگ، بایگ و کدکن نهایی شده است.