۵۹۲ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجان معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در ایام پایانی سال اظهار کرد: طرح نظارت تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که در ۴۵ روز گذشته نزدیک به ۶ هرار و ۸۰۰ مورد بازرسی از اصناف فعال در استان زنجان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در این مدت ۵۹۲ مورد پرونده نیز در سطح استان تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در مدت چند روز گذشته توزیع مرغ در استان زنجان با نظارت کامل انجام می‌شود تاکید کرد: در چند روز گذشته توزیع مرغ در استان زنجان بیش از ۹۰ تن انجام شده و حتی در برخی از روزها توزیع مرغ تا ۱۴۵ تن رسیده است.

,

وی تصریح کرد: بر روند توزیع مرغ در استان زنجان نظارت می‌شود.

,

مسلمی ابراز کرد: خروج مرع از استان زنجان ممنوع شده و ورودی‌ها توسط نیروی انتظامی به شدت رصد می‌شود.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا مرغ قطعه بندی در بازار به وفور وجود دارد اما مرغ بسته بندی در بازار کم است عنوان کرد: قیمت قطعه بندی‌ها بالا است و فروش آن در بازار ضعیف بوده به همین خاطر احساس می‌شود قطعه بندی‌ مرغ در بازار خیلی بیشتر از مرغ بسته بندی است.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه دومین موضوعی که در آستانه فرا رسیدن عید نوروز مورد توجه قرار گرفته بازار میوه است افزود: میوه به اندازه کافی در بازار استان زنجان وجود دارد.

,

وی یاد آور شد: قیمت میوه در بازار زنجان متعادل بوده و پرتقال با قیمت ۱۲ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

,

مسلمی اظهار داشت: سیب نیز از ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان در سطح بازار زنجان در حال عرضه است.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه میوه تنظیم بازار نیز در حال حاضر در بازار توزیع می شود ادامه داد: فردا تا آخرین روز میوه تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روغن مایع نیز به صورت مستمر توسط مباشرین انتخاب شده در سطح استان زنجان توزیع می‌شود بیان کرد: همچنان توزیع روغن تداوم دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسلمی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار زنجان همچنان ادامه دارد گفت: در مدت ۴۵ روز گذشته ۵۹۲ پرونده تخلفاتی تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.