غرق‌شدن مرد ۴۵ساله در استخر آب کشاورزی در اولین روز سال ۱۴۰۰
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول غیبی، مسئول تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: در اولین روز فروردین سال ۱۴۰۰ مردی ۴۵ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در اراضی کشاورزی ساحل برج نیشابور غرق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: صبح امروز با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ حادثه غرق شدن مردی در داخل یک استخر کشاورزی به این سامانه اعلام شد که بلافاصله یک تیم از نجات گران و غواصان آتش‌نشان از ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

,

غیبی خاطرنشان کرد: این حادثه در داخل یک استخر ذخیره آب کشاورزی به عمق حدود۱۳ متر و با پوشش ژئوممبران رخ داده بود که با رسیدن تیم غواصی بلافاصله یک تیم دونفره از غواصان سازمان وارد آب شدند و پس از حدود ۱۰ دقیقه جستجو غریق را از کف استخر بیرون آورده‌اند.

,

وی تأکید کرد: شهروندان و کشاورزان عزیز دقت داشته باشید که استخرهای ذخیره آب به‌هیچ‌عنوان برای شنا مناسب نیستند و درصورتی‌که در اطراف آن مشغول کار هستید حتماً از کمربند ایمنی و طناب مناسب استفاده نمایید.

,

انتهای پیام/

]
غیبی گفت: در اولین روز فروردین سال ۱۴۰۰ مردی ۴۵ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در اراضی کشاورزی ساحل برج نیشابور غرق شد.