درخواست خانواده مادر باردار فوت شده در نیشابور برای ورود دستگاه قضا به پرونده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن هاشمی فر، پدر مرحومه دکتر طیبه سادات هاشمی فر که 6 روز قبل در حین زایمان در یکی از بیمارستان‌های نیشابور فوت کرد، در واکنش به اظهارات رئیس بیمارستان قمر بنی‌هاشم نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: متأسفانه براثر سهل‌انگاری و قصور کادر پزشکی بیمارستان قمر بنی‌هاشم و مخصوصاً شخص رئیس بیمارستان فرزند عزیزی را از دست دادم و فرزندی کوچک و بدون مادر برایم باقی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با این حال به دلیل حرمت و احترامی که به کادر درمان داشتم هیچ‌گونه شکایتی از کادر درمان نکردم.

,

این فرهنگی بازنشسته تأکید کرد: اما متأسفانه ریاست بیمارستان در گفت‌وگو با صبح توس با دروغ و بهتان و بی‌انصافی خانواده داغ‌دار را مسئول این پیش آمد معرفی کرد.

,

هاشمی فر ادامه داد: آقای رئیس بیمارستان آیا ما مقصر هستیم؟ اگر بیمارستان به مریض گفته است که پذیرش نداریم پس چرا روز قبل آزمایش انجام‌شده است و هزینه آزمایش گرفته‌شده است.

,

این پدر داغ‌دار گفت: اگر می‌گویند بیمار دیر مراجعه کرده، آیا بیماری که با مشورت ماما و با پای خودش تا دم در اتاق زایمان می‌رود آیا دیر مراجعه کرده است؟

,

وی خاطرنشان کرد: این‌که تمام اعمال جراحی در اتاق زایمان انجام‌گرفته است مقصر خانواده است؟

,

هاشمی فر اظهار داشت: وقتی رئیس بیمارستان گفته است فرصت کافی نداشته‌اند، آیا معطلی بیمار برای چند ساعت ما مقصر هستیم؟ حاضر نبودن آمبولانس در بیمارستان مقصرش چه کسی است؟

,

وی بیان داشت: آیا این بهتان‌ها و افتراها و متهم کردن‌های ما شاخه گل بود که برای ما آوردید. از شما بعید بود با این صحبت‌ها یک خانواده داغ دیده را متهم کنید.

,

هاشمی فر تأکید کرد: من از جامعه پزشکی و قضایی و تمام کسایی که در این موضوع مسئولیت دارند خواهش می‌کنم این موضوع را با دقت بررسی کنند و اجازه ندهند بچه دیگری بی‌مادر شود.

,

انتهای پیام/

]
هاشمی فر گفت: متأسفانه براثر سهل‌انگاری و قصور کادر پزشکی بیمارستان قمر بنی‌هاشم و مخصوصاً شخص رئیس بیمارستان فرزند عزیزی را از دست دادم و فرزندی کوچک و بدون مادر برایم باقی ماند.