۵۰ درصد مددجویان شرق هرمزگان دچار فقر مطلق هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان جغرافیای استانی دارد اما کارکردهای آن ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنایع،معادن، جزایر و سایر منابع این استان در تامین بودجه کشور نقش اساسی دارند، افزود: اما از این ظرفیت ها برای هرمزگان کمتر استفاده شده است.
رئیسی ادامه داد: ۱۰۰ درصد محرومیت با ضریب ۸ که بالاترین ضریب محرومیت در کشور محسوب می شود در استان هرمزگان است.
وی اضافه کرد:۹۰ درصد محرومیت با ضریب های ۶ و ۷ نیز در استان هرمزگان وجود دارد.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۵۰ درصد مددجویان در حوزه شرق استان هرمزگان دچار فقر مطلق هستند.
رئیسی ادامه داد: بسیاری از مددجویان شرق هرمزگان یا سرپناه ندارند یا در فضای نامناسب به سر می برند و لازم است مسکن ممدجویان پیگیری شود.
وی اضافه کرد: موضوع بهداشت و درمان مددجویان باید حل شود و اگر مددجویان به درستی مورد حمایت قرار نگیرند نمی توانند وضعیت درمانی خود را پیگیری کنند.

,
,
,
,
,
,

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد ابتکار بی نظیر حضرت امام راحل بود، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با افزایش ۴۲ درصدی بودجه در اعتبارات سال جاری کمیته امداد کشور، حمایت های خوبی کرده است و انتظار داریم با یک نگاه عدالت محور نسبت به هرمزگان روبرو شویم.

,

انتهای پیام/

]
حسین رئیسی گفت: وضعیت فقر در شرق استان هرمزگان نگران کننده است و ۵۰ درصد مددجویان دچار فقر مطلق هستند.