ظهور امام زمان(عج) مانند ۱۲ فروردین، تا خواسته مردمی نباشد محقق نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در مصاحبه با خبرنگار هرمز با تبریک روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: روز دوازدهم فروردین دارای ابعاد مختلف است اولا یادآور نسخه به روز رسانی شده اسلام ناب محمدی بود و این نسخه بروز شده اسلام ناب در قرن جاری، جمهوری اسلامی ایران است که معجزه قرن و یادگار امام راحل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

امام جمعه شهرستان سیریک افزود: از طرفی روز دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی حاکی از اوج نوین امام راحل به مقوله دموکراسی اسلامی است با توجه به اینکه به تازگی نیمه شعبان و سالروز ولادت امام دوازدهم امام زمان عجل الله را پشت سرگذاشتیم  روز دوازدهم فروردین به امام دوازدهم ما شباهت‌هایی دارد.

,

سالاری ادامه داد: قرآن کریم در مورد امام زمان در آیه توبه می فرمایند اولا آن امامی که مایه عظمت اسلام است و در ثانی مایه عصبانیت و خشم دشمنان و مشرکین است جمهوری اسلامی هم در قرن حاضر مایه عظمت اسلام و خشم دشمنان شد.

,

وی تصریح کرد: شباهت دیگر روز دوازدهم فروردین به امام دوازدهم این است که همانگونه تا مردم نخواستند و رای آری به جمهوری اسلامی ندادند جمهوری اسلامی محقق نشد و امام دوازدهم هم تا مردم نخواهند و خودشان را آماده نکنند و محیای ظهور ناب نشوند ظهور نخواهد کرد.

,

امام جمعه سیریک خاطرنشان کرد: امیدواریم که خدای متعال به همه ما توفیق تعظیم شعائر اسلامی و توفیق بزرگداشت این روز عزیز به همه ما عنایت کند.

,

انتهای پیام/

]
سالاری گفت: همانگونه تا مردم در روز ۱۲ فروردین رای آری به جمهوری اسلامی ندادند جمهوری اسلامی محقق نشد و امام دوازدهم هم تا مردم نخواهند و خودشان را آماده نکنند و محیای ظهور نشوند ظهور نخواهند کرد.