از احتمال آلودگی نفتی تا تخمین یافت بیش از ۱۰ تن لاشه گربه ماهی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مردم محلی بندر جاسک روز گذشته از مرگ دسته جمعی ماهیان در ساحل این شهرستان خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حبیب مسیح تازیانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با تایید گزارش های مردمی منتشرشده درباره مرگ تعدادی ماهی در سواحل جاسک، گفت: به احتمال زیاد آلودگی نفتی دلیل‌ این اتفاق بوده و یا فعالیت‌های صیادی یکی دیگر از دلایل مرگ جمعی ماهیان است.

,

, ,

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان افزود: بررسی میدانی و نمونه برداری از لاشه ماهیان برای ارسال به آزمایشگاه مرجع انجام شده و بیماری نیز به عنوان یک احتمال ضعیف مطرح است.

,

مسیحی تازیانی یادآور شد: همه ماهیان از گونه گربه ماهی هستند که لاشه های آنها که در ساحل مقسا مشاهده شده است.

,

, ,

مدیرکل حفاظت محیط زیست بدون اشاره به تعداد ماهیان تلف شده اضافه کرد: زمان زیادی از مرگ این ماهی ها گذشته و به نظر می رسد لاشه های ماهیان پنج شنبه شب توسط موج و جریان آب به ساحل آورده شده است.

,

احمد احمدی نیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک نیز اظهار کرد: در بررسی اولیه تخمین زده می شود که بیش از ۱۰ تن لاشه گربه ماهی در دریا و سواحل این شهرستان یافت شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک عنوان کرد: با توجه به حجم بالای لاشه های گربه ماهی ها، علت مرگ این ماهیان در سواحل جاسک در حال بررسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با تایید گزارش‌های مردمی منتشر شده درباره مرگ تعدادی ماهی در سواحل جاسک، گفت: به احتمال زیاد آلودگی نفتی دلیل‌ این اتفاق بوده و یا فعالیت‌های صیادی یکی دیگر از دلایل مرگ جمعی ماهیان است.