سانسور توهین دولت به نمایندگان خراسان رضوی در دستور کار رسانه‌های اصلاح‌طلب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ارکانی، دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس در رابط با اتفاق‌های اخیر مشهد و توهین و ضرب و شتم محافظین جهانگیری نسبت به دبیر مجمع نمایندگان استان و تکذیب این ماجرا توسط رسانه اصلاح‌طلب تندرو گفت: مطرح کردن مطالبی از قول منابع آگاه توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب نیاز نیست، دفتر جهانگیری و نهاد ریاست می‌تواند این خبر و هتاکی و استفاده از الفاظ ناپسند را تکذیب کند، اما مستندات همه اتفاق‌های مطرح شده موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: هم فیلم‌های ما موجود هست و هم فیلم‌های استانداری وجود دارد و از طرفی شاهدان عینی نیز صحنه را دیده‌اند. این تکذیب مثل این است که کل سفر جهانگیری به مشهد را تکذیب کنیم.

,

نماینده مردم نیشابور تصریح کرد: واقعیت، شهود و فیلم‌ها، وجه دیگری از این ماجرا را نسبت به این تکذیبیه نشان می‌دهند. ما که از جلسه بیرون آمدیم ولی حرف‌هایی که خارج از سالن زده‌شده و به گوش ما نیز رسیده است، شدت اهانت‌ها به حدی بوده که طلایی، دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی مجبور به واکنش می‌شود و این توهین‌ها را برنمی‌تابد و مطرح می‌کند که اجازه ندارید به نمایندگان استان توهین کنید.

,

ارکانی خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا تعداد زیادی از محافظین مسلح و نیروهای گردن کلفت یگان تشریفات و حفاظت نهاد ریاست جمهوری با ایشان برخورد فیزیکی می‌کنند و ادامه ماجرا که در رسانه‌ها مطرح شده است.

,

وی گفت: دبیر اجرایی نمایندگان استان خراسان رضوی یک کارمند ساده است که کارهای اجرایی نمایندگان را انجام می‌دهد، یک‌طرف این آقا بوده و طرف دیگر افرادی که مطرح شد، این معادله را جلو هر آدم عاقلی بگذارید مشخص می‌شود ایشان به آن‌ها غلبه کرده است یا آن‌ها به ایشان.

,

نماینده مردم مرکز خراسان بیان داشت: فیلم منتشرشده را من گرفته‌ام، در فیلم مشخص است که با چه نگرانی برای اینکه فیلم گرفته نشود و این صحنه‌ها ضبط نشود اقدام می‌کنند، قاعدتاً اگر ریگی به کفش نداشته باشد و از منتشر شدن ضرب و شتمش نگران نباشد از فیلم گرفتن نیز هراسی ندارد.

,

وی بیان داشت: آقای جهانگیری در این ماجرا شخصاً دخالت نداشته است و استاندار نیز از اتفاق‌ها مانند حذف صندلی نمایندگان و ... ناراحت بود اما این اتفاق از سمت مدیران و افرادی منتسب به نهاد ریاست جمهوری روحانی است و باید پاسخگو باشند.

,

ارکانی در رابطه با تکذیب این خبر توسط یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: آن‌ها وظیفه سانسور اشتباهات دولت را دارند.

,

انتهای پیام/

]
ارکانی گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب با تکذیب خبر ضرب و شتم دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی وظیفه سانسور اشتباهات دولت را دارند.