نگرانی عمیق اسرائیلی از توان موشکی انصارالله
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ المسیره یمن از نگرانی عمیق آمریکا و رژیم صهیونیستی از رشد توان نظامی انصارالله یمن پرده برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
المسیره گزارش داد: نگرانی عمیق غربی ـ آمریکایی و اسرائیلی را می‌توان در گزارش یک  مرکز مطالعاتی آمریکایی درباره توان نظامی یمن و تأثیرات آن بر منافع آمریکا در منطقه دریافت.
,
 
,
در گزارشی با عنوان «موشک‌های حوثی و پیشرفتهای پهپادی» این مرکز مطالعاتی آمریکایی از واشنگتن خواسته است که با آنچه حوثی‌ها نامیده است به‌عنوان چالشی فراتر از جنگ در یمن مقابله کند.
,
 
,
این گزارش در تحلیل خود به روند رو به رشد صنایع تسلیحاتی و موشکی و پهپادی یمن و اقدام یمنی‌ها در توسعه دامنه اهداف خود و به دست آوردن دستاوردهای چشمگیر اشاره کرده است که به آنها اجازه رسیدن به اهداف جدید را اگر تمایل داشته باشند، می‌دهد.
,
 
,
این مرکز تأکید می‌کند که دیپلمات‌ها و تئوریسین‌های نظامی آمریکایی باید در محاسبات آتی خود پس از جنگ کنونی این توان نظامی یمن را مدنظر قرار دهند.
,
 
,
مرکز مطالعاتی مذکور هشدار خود را درباره بلوغ توانایی‌های صنعا و افزایش حملات و ضربات آن را تکرار و بیان کرد: با توجه به حملات انجام‌شده طی سال‌های اخیر، یمنی‌ها توان انجام یک برنامه طولانی‌مدت موشکی و پهپادی را دارند به‌ویژه که میانگین حملات به‌شکلی فزاینده سرعت گرفته است.
,
 
,
در گزارش این مرکز مطالعاتی آمریکایی به نبرد در جبهه مأرب اشاره شده و آمده است: سیطره نیروهای صنعا بر مأرب به‌منزله پیروزی آن در جنگ یمن است.
,
 
,
این گزارش از واشنگتن می‌خواهد که سلسله اقداماتی به‌منظور ممانعت از توسعه توان صنعا انجام دهد و فشار علیه آنها را تشدید کند و برای دفاع از مأرب پشتیبانی قوی از سوی آمریکا به‌عمل آید و شبکه‌های هشداردهنده سریع در دریای سرخ ایجاد شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
]
یک مرکز مطالعاتی آمریکایی در گزارشی از واشنگتن خواسته است که با انصارالله به‌عنوان چالشی فراتر از جنگ در یمن مقابله کند.