مشکلی در تامین کپسول اکسیژن بیمارستانهای زنجان نداریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مطرح شدن کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر این نگرانی برطرف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه سازمان صمت استان مقابله با بیماری کرونا را در دستور کار خود قرار داده است تصریح کرد: با 4 واحد تولیدی که در زمینه تولید اکسیژن فعالیت دارند مذاکره شد تا اکسیژن لازم برای بیماران کرونایی را تامین کنند.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه قرار شد این واحد‌ها با تمام ظرفیت خود فعالیت داشته باشند عنوان کرد: هر گونه مشکلی هم برای کار با ظرفیت تمام داشته باشند بررسی شده و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه این واحدها هیچ مشکلی را مطرح نکردند و قول دادند با تمام ظرفیت در تولید اکسیژن بیماران کرونایی فعالیت داشته باشند افزود: در پیک‌های گذشته نیز این 4 واحد نیاز مراکز درمانی به اکسیژن را فراهم کرده بودند.

,

فغفوری با تاکید براینکه این واحدها در شرایط معمولی نیز نیاز برخی از مراکز درمانی استان‌های همجوار را تامین می‌کردند عنوان کرد: در حال حاضر در روند آغاز شیوع پیک چهارم هستیم و نسبت به تامین نیاز مراکز درمانی سایر استانها اقدام می‌شود.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه اصناف اعلام شده و اگر صنفی رعایت نکند برابر قانون برخورد لازم انجام خواهد شد و برخورد با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند توسط مرکز بهداشت انجام می‌شود.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه به همه اصناف فعال در استان زنجان ابلاغ شده تا پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند ابراز کرد: نظارت بر حسن رعایت پروتکل‌های بهداشتی صنوف برعهده ستاد کرونا است اما سازمان صمت تذکرات لازم را به همه اصناف می‌دهد.

,

وی افزود: به همه اصناف توصیه شده تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به تعطیلی همه صنوف نشود. 

,

انتهای پیام/

]
فعفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد مطرح شدن نگرانی کمبود کپسول‌های اکسیژن مراکز درمانی زنجان گفت: چهار واحد تولیدی در این زمینه فعالیت دارند که قرار شد نیاز استان به کپسول‌های اکسیژن را برطرف کنند.