مشاغل پرخطر در ایوان تعطیل می‌شوند؛ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ازسوی شهروندان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "امید علی سبزی"،فرماندار ایوان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:به لحاظ ضرورت موضوع و در راستای اعلام عمومی خطر ناشی از ویروس کرونا، زنگ خطر کرونا در شهرستان بصدا درآمده و برگزاری هر گونه تجمعات و گردهمایی ممنوع و با برگزارکنندگان تجمعات برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونا شهرستان آموزش کاملا بصورت مجازی خواهد بود و حضور کارکنان دستگاه های خدمت رسان و ضروری ۵۰ درصد و مابقی دستگاهای اجرایی با ظرفیت یک و سوم به فعالیت خود ادامه می دهند.

,

سبزی در خصوص تعطیلی گروهای شغلی این شهرستان نیز گفت: گروهای شغلی ۲، سه و چهار با توجه وضعیت کنونی کرونای این شهرستان تعطیل است و تنها گروه شغلی یک و مشاغل ضروری که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشته باشند.

,

وی از ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان خبر داد و گفت: ایست و بازرسی این شهرستان از ورود کلیه خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان با جدیت تمام ممانعت می کنند.

,

فرماندار ایوان در ادامه بر ضرورت جلوگیری از شکل گیری تجمعات تاکید کرد و افزود: برگزاری کلیه مراسمات های عزا و عروسی بدلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع بوده و طبق قانون با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

,

فرماندار ایوان همچنین بر ضرورت همکاری سپاه با شبکه بهداشت در زمینه بیماریابی در سراسر شهرستان تاکید کرد و گفت: قرنطینه افراد مبتلا به کرونا سریعترین زمان در دستور کار قرار گرفته است.

,

سبزی در خصوص نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات نیز یادآور شد: نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات و بویژه بانک ها برای جلوگیری از ابتلای به کرونا ضروری و هرگونه ارائه خدمات به ارباب رجوع توسط ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
فرماندار ایوان از تغییر رنگ شهرستان از نارنجی به قرمز و به صدا درآمدن آژیر خطر کرونا خبر داد و گفت: پرهیز از تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به عنوان مهم ترین ضرورت در دستور کار قرار گیرد.