تشکیل بیش از ۳۰ میلیارد تومان پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران از تشکیل بیش از ۵۰۰ پرونده  تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خراسان جنوبی  خبر داد.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از نیمه بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در این طرح با اولویت نظارت بر شبکه تولید کالاهای اساسی و رسیدگی به گزارشات رسیده به ستاد خبری ۱۲۴ و شکایات مردمی بازرسان و کارشناسان سازمان بصورت مداوم بازار را مورد رصد و پیگیری قرار دادند.  

تهوری عنوان کرد: در این طرح  تعداد ۲۱ هزار مورد بازرسی از واحد صنفی و غیر صنفی انجام شد که در نهایت پس از بررسی‌های صورت گرفته ۵۷۷  پرونده  تخلف به ارزش ۳۰۰ میلیارد و ۳۷۴ میلیون و۵۰۲ هزار ریال تشکیل  و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین پرونده‌های متشکله در این مدت در گروه کالایی مواد پروتئینی ،پوشاک ،کیف وکفش ،میوه و خدمات عمومی بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و گران‌فروشی از عمده تخلفات واحدها شناسایی شده بوده است.

تهوری ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اعلام گزارش تخلفات اقتصادی به سامانه ۱۲۴ گفت: در این مدت بیش از ۸۷۰ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شده که ۴۷۳ گزارش در دستور ثبت و پیگیری قرار گرفت که در نهایت از این تعداد ۹۰ مورد تخلف شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
تهوری از تشکیل بیش از ۵۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خراسان جنوبی خبر داد.