اثرات تحقق شعار سال باید بر سر سفره مردم دیده شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شعار سال جاری، ادامه همان شعار و راهبرد جهش تولید در سال 99 با برنامه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بیشترین خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعیین شعار سال 1400 به بخش دولتی است که باید در 2 بخش پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید وارد شوند.

,

فغفوری با بیان اینکه به دنبال این هستیم که کار در حوزه تولید، متفاوت‌تر باشد، گفت: مهمترین مشکلات حوزه تولید، احصا شده و این مشکلات و موانع تا هر اندازه عملیاتی شود، راهگشا خواهد بود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌ها و وضعیت مطلوب کشور در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع و امنیت، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد و معیشت نیز باید برای بهبود وضعیت جامعه تلاش کنیم چرا که مباحث اقتصادی، تنها راه نجات جامعه و تقویت نظام است.

,

وی با تاکید بر اینکه شعار، صرفاً نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب نیست، تصریح کرد: باید به شعار، باور داشته و آن را تکلیف شرعی خودمان بدانیم و برای برداشتن موانع تلاش کنیم.

,

فغفوری با بیان اینکه بخشی از جهش تولید مورد نظر رهبر انقلاب در سال گذشته محقق شد، خاطرنشان کرد: امسال شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» را تکلیف شرعی خود می‌دانیم تا مردم با برداشتن موانع، اثرات تحقق شعار سال جاری را بر سر سفره خود ببینند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» را تکلیف شرعی خود می‌دانیم تا مردم با برداشتن موانع، اثرات تحقق شعار سال جاری را بر سر سفره خود ببینند.