تخلفات انتخاباتی در سرخس تاکنون منجر به تشکیل پرونده نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد نجف زاده، رئیس دادگستری شهرستان سرخس ظهر امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ۱۴۰۰ شهرستان سرخس که در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای اعتلای شعار سال باید آحاد جامعه برنامه عملیاتی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس دستگاه قضا، پرونده‌های مربوط به تولید را با قید فوریت رسیدگی می‌کنیم تا چرخ تولید متوقف نشود.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ۱۴۰۰ شهرستان سرخس با اشاره به رصد مستمر تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان بیان کرد: تاکنون مواردی از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان سرخس داشتیم، اما منجر به تشکیل پرونده نشده است

حجت‌الاسلام نجف زاده تصریح کرد: در این راستا دو شعبه در دادگستری شهرستان نیز برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی فعال شده است.

وی عنوان کرد: مسئولان و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به عدم سوءاستفاده از امکانات دولتی و اصل بی‌طرفی در انتخابات آگاه باشند و در این رابطه مجموعه تحت پوشش خود را توجیه کنند.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌های این ستاد برای پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، گفت: شرکت در انتخابات در درجه اول رای به نظام اسلامی و دوم انتخاب فرد موردنظرمان است‌.

حیدر جهانی، دادستان عمومی و انقلاب سرخس نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی مچ‌گیری نیست، بلکه ارشاد، پیشگیری و عدم پرونده‌سازی است.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس با بیان اینکه تحرکات مخرب درباره انتخابات را رصد و با آن برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، بنابراین مردم ما باید با انسجام و همدلی نقشه‌های دشمن را با حضور پرشورشان در انتخابات خنثی کنند.

جهانی در پایان گفت: مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی باید هوشیار باشند تا خدای نکرده سوءاستفاده‌ای از ظرفیت بیت‌المال در جریان انتخابات صورت نگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حجت‌الاسلام نجف زاده با اشاره به رصد مستمر تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان سرخس گفت: تاکنون چند مورد تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان سرخس داشتیم، اما منجر به تشکیل پرونده نشده است.