لیگ والیبال روسیه| زنیت‌کازان به جمع چهار تیم برتر صعود نکرد/ شکست دوباره تیم آلکنو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی سوپر لیگ روسیه از شب گذشته (دوشنبه‌شب) در حالی با حضور ۶ تیم در دو گروه به میزبانی مسکو آغاز شد که از هر گروه، تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم دو گروه برای تعیین جایگاه پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم زنیت کازان روسیه امشب نیز در دومین دیدار خود در این مرحله، به مصاف کوزباس رفت و به رغم ارائه نمایشی مناسب، باز هم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد تا در جایگاه سوم گروه خود قرار گیرد.
,
 
,
شاگردان آلکنو در ست‌های اول و سوم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ برابر کوزباس به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم، به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب این تیم شدند.
,
 
,
تیم زنیت کازان که در نخستین مسابقه خود در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب لوکوموتیو نووسیبیرسک شده بود، در ادامه این مسابقات برای کسب رتبه پنجم لیگ روسیه به میدان خواهد رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
تیم زنیت‌کازان روسیه که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد، با پذیرش دومین شکست در مرحله پلی‌آف، از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ روسیه بازماند.