کانوی دونفره بانوان مسافر انتخابی المپیک تایلند شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی آبهای آرام امروز با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی به صورت آنلاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه با اشاره به چهار ماده تست انتخابی و تحلیل نتایج آن، کمیته فنی آبهای آرام تصمیم گرفت قایق دونفره پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی باتوجه به کسب سهمیه چین و ازبکستان و عدم حضور کره شمالی در المپیک در کانوی دونفره ۵٠٠ متر بانوان به تایلند اعزام شوند.
,
 
,
بر این اساس با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام علی آقامیرزایی، عادل مجللی، هدیه کاظمی، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی نمایندگان ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک تایلند خواهند بود.
,
 
,
رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر همه تلاش‌ها انجام شده و توانایی این را داریم که همه نفرات را به مسابقات اعزام کنیم اما با تصمیم کمیته فنی نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند به مسابقات اعزام خواهند شد.
,
 
,
علیرضا سهرابیان با اشاره به تصمیمات کمیته فنی اظهار کرد: برای اولین بار اعزام قایقرانان به مسابقات را منوط به تصمیم کمیته فنی کردیم. این چندمین جلسه کمیته فنی برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک است.
,
 
,
وی ادامه داد: بهتر است در این شرایط مالی سخت، در عین حالی که از نظر بودجه مشکلی نداریم، ورزشکارانی که با نظر کمیته فنی شانس کسب سهمیه دارند اعزام خواهند شد و امیدوار به کسب سهمیه هستیم. کمیته فنی خواست که چند مرحله تست انجام شود و انجام شد.
,
 
,
رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین گفت: منطق و عقل حکم می‌کند که بودجه‌ای که در اختیار داریم را در جای مهم هزینه کنیم. ما می‌توانیم کارهای مهمی انجام دهیم و با نظر کمیته فنی بهترین‌ها در موادی که شانس کسب سهمیه داریم به مسابقات اعزام می‌شوند.
,
 
,
در این جلسه کمیته فنی آبهای آرام علیرضا سهرابیان رئیس، کتایون اشرف نائب‌رئیس بانوان، محمود ساویز، الیاس اقلیمی، محسن میلاد، مسعود میرسعیدی و الهه خوارزمی اعضای کمیته فنی و ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و ایمان پورعزیز مربیان تیم ملی حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
در جلسه کمیته فنی آبهای آرام در خصوص اعزام چهار ماده دیگر پس از تست انتخابی امروز تصمیم‌گیری شد.