اهدای بالاترین مدال افتخار IFFB از سوی سانتونخا به نصیرزاده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به تقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام با حضور در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس از روز نخست مسابقات فیتنس قهرمانی کشور بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی که رافائل را همراهی می کرد، روی استیج حاضر شد و با تشکر مسئولان برگزاری رقابت های فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کشور به خاطر کرونا دارد، اگر همراهی وزارت بهداشت و سایر مسئولان ذیربط نبود، شاید قادر به برگزاری این مسابقات نبودیم. باید از حسن توجه آقای رافائل، رییس فدراسیون جهانی نیز تشکر کنم.

,

سپس رافائل سانتونخا روی استیج حاضر شد و گفت: از مهمان نوازی مردم و فدراسیون ایران تشکر می کنم. در روزهای اخیر ملاقات های زیادی با مسئولان ورزشی و سیاسی ایران داشتیم و همه آن ها تاکید ویژه ای روی حمایت از بدنسازی داشتند.

,

بعد از صحبت های رییس فدراسیون جهانی، او از پاول فیلبورن و عبدالمهدی نصیرزاده دعوت کرد تا روی استیج حاضر شوند. در این هنگام بالاترین مدال افتخار IFBB از سوی رافائل سانتونخا به عبدالمهدی نصیرزاده اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام روی استیج مسابقات فیتنس، بالاترین مدال افتخار IFBB را به رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران اهدا کرد.